İŞ KAZASI VE MESLEK HASTALIĞI BİLDİRİMİ

6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunun 14. Maddesi ile, işyerinde meydana gelen iş kazaları ve meslek hastalıklarının işveren tarafından kaydının tutulması, incelenmesi ve bildiriminin yapılması zorunlu hale gelmiştir.
(1) Birim yöneticilerinin; meydana gelen,
  • “İş Kazalarını, kazadan sonraki 3 iş günü içinde,
  • “Meslek Hastalıklarını, kendilerine bildirilmesiyle (sağlık hizmeti sunucuları veya işyeri hekimi tarafından) birlikte, öğrendikleri tarihten itibaren 3 iş günü içinde
Sosyal Güvenlik Kurumuna bildirmekle yükümlüdürler. 
Tanımlar, tutulacak kayıtlar, raporlar ve daha fazla bilgi için “Kırıkkale Üniversitesi İş Sağlığı ve Güvenliği Koordinasyon Birimi” ile irtibat kurunuz.
Bildirimler "İş Kazası ve Meslek Hastalığı Bildirim Formu" ile yapılır.
“İş Kazası ve Meslek Hastalığı Bildirim Formu”na  "İSG FORM VE BELGELER" menüsünden ulaşabilirsiniz.